Ressammom Kızlar selam 25. Haftadayım mide rahatsızlığım dışında iyiyim , sizin nasıl gidiyor bu arada ilk gebeliğim ve çok heyecanlıyım🥰 Herkes başladımı hazırlıklara biz yavaş yavaş başladık bebek odası yapmayı düşünüyoruz. Aranızda bebek odası yapan varmı fikirlerinizi merak ediyorum 🌸
Mervesrsy Ressammom biz de 25 haftalık olduk 😍 benim de çok şükür rahat geçiyor bu aralar sadece aralarda mide yanmalarım başladı onun dışında iyiyiz ☺️ Kıyafetler falan alındı birde arkadaşlarım hediye getirdi hep zıbınlar alınacak bebek odası için de su an sadece dolap beşik alacağım dolabımız inşallah aralıkta gelecek beşik de aralık gibi alırız raf aldım duvar kağıdıyla süsleyeceğim bir köşesi olsun biz de bebek mevlğtğ yapılıyor Mevlüt’ten sonra tam olarak oda şeklini alacak zamanla yapacağım 😍
Ulviyedlnn Ressammom oda için bu dolap ve şifonyeri bide büyüyen beşik aldık ana kucağı aldım elektrikli Elele marka böyle eksikleri gün geçtikçe tamamlıyoruz 🌸💜
minikmucizeemaak Ressammom Oda yaptım ama kış ayındauız ve oda çok soğuk oluyor zaten daha çok küçül yaza geçeriz yavaştan diye düşünüyorum
Dilooo Ulviyedlnn merhaba canım nerden aldın mobilyanı bende bakıyorum da internetten alacağım büyük ihtimalle ya İstanbul’da mağazalar yada hep Bursa’da
Ulviyedlnn Dilooo bende internetten buldum bursadakiler çok pahalliydi panjurlu kapak MDF lake boya diye geçiyor bunlar yeni çıkmış galiba İstanbul maskoda yeri var oraya gittim gördüm her ürünü ayrı güzel dolap 10.900. şifonyer 4.200 tl takımın yatağı 6000 tl büyüyen beşik de 8.500 demişti galiba instagramdan bakabilirsin zaten sitesinde fiyatları güncel nakitte %5 indirim yapıyor konustugun zaman canım bbutikmobilya https://instagram.com/bbutikmobilya?igshid=YTQwZjQ0NmI0OA==
Dilooo Ulviyedlnn burayla da mesajlaşıyorum canım ben bi bunu nokta bebe sayfasını daha güvenli gördüm zTen ama burası şstedıgım modelde pahalı geldi ya fiyat da yardımcı oluruz felan demedi ama verirsem internet sayfasından alacağım zaten gitme durumum olmayacak napsam bilemedim sen bu mağazadan mı aldın
Dilooo Ulviyedlnn senin modelde çok güzelmiş gerçekten bende beğendim bi tane ama 4 kapaklısını çok fazla dedi ya
Ulviyedlnn Dilooo burdan aldım fiyatını çektim canım 13.900 4 kapaklı diye yazıyor nakitte indirim yapıyorlar ister internetten al ister mağazan fark etmez ben 3 kapaklı doalp şifonyer 14.350 ye aldım indirmli hâli böyle pahalli ama çok gezdim gönlüm bunda kaldı
Dilooo Ulviyedlnn Aynn bende beğendim burayı olmadı ararım bi mağazayı ya indirim yapacaklar mı bakalım çok sağolun
Ulviyedlnn Dilooo rica ederim canım ben başka bı modele yazdım normalde fiyat sordum ama her üründe aynı indirimi sagliyorlarmis bunu sormuştum
Klaray Biz de 19 haftalığız bu hafta :) çilekten dolap ve şifonyer aldım ama teslimatı çok geçmiş ilk 45 gün demişlerdi sonra 2 aya çıktı süre ocak sonunda gelecek 🥲 mobilya alacaksanız süreyi hesap edin diye yazmak istedim. Onun dışında bi tane park yatak aldık eleleden madre modelinin ismi daha kurmadım toz olmasın diye :)
Minikgebe Biz almila mobilya tercih ettik kalite, duruş estetik, renkler tam istediğimiz gibiydi yastıklar vs ile bire bir aldık fiyat biraz tuzlu oldu diğer odalara göre ama en içimize sinen o oldu üstelik 18 günde teslim aldık😊
Sedefdinc prensesyolu625 maxi-cosi kori ana kucağı markası yakından fotoğrafı yok telefonumda internetten bakabilirsiniz 🌸