Trknnn  Salam kizlar adetim bir gun gecti erken gebelik testi hayalet cizgi var sizce koyulasirmi?ne zaman yapmam lazim testi
edaozkyyy Trknnn eğer negatifse kuruma çizgisi olmaz canım benim hiç öyle olmamıştı yaptıklarım da ertesi günü baktığım da bile tek çizgiydi ama sende çok hafif silik çizgi var 1-2 gün daha bekle sabah ilk idrarla yap
Trknnn edaozkyyy evet aslinda oyle olmasi lazim hic cikmamasi lazim ama adet oldum(neden cikip sonra adet olunurki testler hic etibar yok
edaozkyyy Trknnn test bozuktur belki canım benimde 3 testim pozitif çıkmıştı kan verdim negatif çıktı sonra da adet oldum zaten