cennettemel merhaba 32. Haftamda benim de böyle bir sorunum oldu maalesef cok üzülüyordum onun icin ama su an gayet iyi gidiyor ne yaptığımı yazayım size 😊 sabah kaşar iki yumurta süt tahin helvası zeytin beyaz peynir avokado ve bir dilim tahıllı ekmek yiyorum. İki saat sonra ceviz kabak çekirdeği badem ve bir hurma yiyorum. İki saat sonra öğlen yemeğinde tavuk balık ya da et bunlardan birini yiyiorum kesinlikle yanında salata ya da kefir. İki saat sonra meyve yiyorum muz ya da armut sadece bir porsiyon eger sekeriniz varsa bunlardan sonra yoğurt yemelisiniz. Akşam yemeğinde ise yine proteinlerden et balık ya da tavuk gündüz neyi yemediyseniz onu yiyebilirsiniz. Balık olarak somon çok iyi geliyor. Bunlarin yanında bir dilim tahıllı ekmek ya da salata. Aksam yemeğinden iki saat sonra tekrar bir porsiyon meyve yiyorum ya da kuruyemis. Tabii suyu ihmal etmeyin en az iki buçuk lt icmelisiniz. Ben 32 den sonra boyle beslenerek normale döndürdüm. Belki de dönesi vardı bilmiyorum ama denemenizi tavsiye ederim. Kendim de sadece 6 kilo aldım 36. Haftadayim. Kendinizi uzmeyin ben cok uzdum ama kilodan çok sağlığı daha önemli.🙏