deryauzn Kızlar merhaba, 13 haftalık hamileyim. Bebeği hissetmek mümkün mü? Sanki gıdıklanma hissi oluyor yaşayan oldu mu?
ruveyda123 deryauzn bu haftalarda rahim büyüdüğü için atarmış onu hissediyorsunuz henüz bebek için erken☺️
Mervs deryauzn evet hissediyor olabilirsin bende çok erken haftalarda hissettim buna seyreme deniyor böle ilk zamanlar kıl var o kaşındırıyor gibi sonrasında kelebek çırpınması gibi sonrasında balık kayması gibi olacak 🥰 bana şey demişlerdi çok erken hissettin oğlun olcak dediler ve dogru oglum olcak 🌸