Kızlar selam kaç gündür bebeğim dönmüyor diye sıkıntı yapıyordum 37+0 bugün muayene vardı doktorum kordon engel oluyor bu yüzden dönmüyor dedi. Ama sıkı değil gevşekmiş sanırım. 38+3 e sezaryen tarihi aldık. Bebeğim çok şükür çok hareketli ama hemşire az önce geçen hafta da bu haftada nst de kalp atımı yüksek dedi doktor böyle bir şey dememişti. Korkuttu beni biraz çok dikkat etmeniz lazım filan. Böyle bir şey olsa doktor 10 gün bekletir miydi? Korktum açıkçası