Gamzealptkn Arkdşlar hcg az az yükselip de sağlıklı ilerleyen var mı 9.8-30.4-46.7-111.85-216.9-385 olark ilerledi artk kan vermekten de yoruldm ama düzenli olarak 2 kat artmıyor sağlıklı ilerleme ihtimali olur mu acaba
Buketkoc Gamzealptkn canım 3 ay önce bu yüzden kürtaj olmak zorunda kalmıştım sağlıklı ilerlemiyo malesef 😞
Mervs Gamzealptkn moralini bozmak istemem asla ama ben bu yüzden haziranda kürtaj oldum ama hiç umudunu kesme hiç adet görmedende tekrar hamile kaldım🌸 çok kötü sürekli kan vermek seni çok iyi anlıyorum kollarım maf olmuştu kan vermekten☹️
Guldane32 Gamzealptkn benim az artışlarla kimyasal gebelik olduğunu söyledi doktorum 10gun gecikmesinde regl olarak sonlandı
Gamzealptkn birmucize1 % 80 yükseliş olmş 420 olsn isterdk ama takp etcz çarşamba tekrr kan ver ddi artk kollarm mosmor kan vermekten☹️🥺
Buketkoc Gamzealptkn umutsuz olma yinede herşey allahtan belki bakarsın düzenli artar bebişin sağlıkla büyür kafandaki olumsuzlukları at güzel düşün güzel olsun 🌸
Gamzealptkn Mervs 8 kere verdm en son ağlayarak verdm doktor %80 yükselmş iyi düşünelm çarşamba tekrr kan ver dedi
SeydaaYlmz Gamzealptkn ben 3 kere kan verdim iki ve üçüncü verdiğim değer artışı çok azdı kürtaj için gün verdiler ama ben gitmedim bekledim şimdi 22 haftalığız çok şükür