yagmurrrra Ne zaman nstye başladınız? Ne zaman doğurdunuz? Bebekleriniz küveze girdimi? Kontrol sıklığınız ne? Hamilelikte ne gibi sorunlar yaşadınız?
_Daydreamer_89 yagmurrrra 26.haftada başladı kasılmalarım 35+6 da doğum yaptım 11 gün küvezde kaldılar
Ozgednc yagmurrrra 1 yıl once 27 haftalık doğum yaptım oğlum 3 gün kizim 72 gün kuvezde kaldı iki bebegimide kaybettim malesef. Şimdi tekrar ikizlere hamileyim rabbim inşallah bu sefer sağlıkla kucagima almayi nasip eder.
Ozge56 yagmurrrra çift yumurta 35 haftada sancim başladı 35+5 dogum yaptım 7 gün kuvezde kaldılar şimdi 4 aylık oldular şükür
elifsen 36+5 teyim şu an çift yumurta. 34 ten sonra her hafta nst ye bağlanıyorum. Bugün gün alacağım
yagmurrrra elifsen aa nst biraz geç başlamamış mı? Benim tek yumurta doktorum inşallah 35i görürüz diyor. Maşallah haftanız çok güzel ilerlemiş sağlıkla kucağınıza alın
elifsen yagmurrrra hiç sıkıntım olmadı şükür çift yumurta genelde rahat oluyor. Bana kalsa 38 de doğurmak istiyorum ama artık yürüyemiyorum bile uyumayı geçtim zaten ağırlıktan 😂
Ozgednc Mervs rabbim bu acıyı unutturcak başka büyük acı vermesin rabbim sefaatciniz kılsın inşallah 🤲
Semus06 yagmurrrra bunu bende merak ediyorum tecrubeli ikiz annelerinden tavsiye bekliyorum 27 haftalik olduk bizde 30da hazirlamayi dusunuyorum
yagmurrrra Semus06 valla bence o kadar beklemeyin bu haftadan sonra her hafta çok ağırlaşmaya başlanıyor ilk oğlumdan biliyorum bence hazır edin şimdiden
Semus06 yagmurrrra dogru haklisiniz suanda bile 2 adım atsam yoruluyorum bir an evvel hazirlamak gerek