Orianna95 iyi aksamlar kuzum icini karartmak istemem ama bizim bi tanidik devlette dogum yapti ziyarete gittik bir odada dört dogum yapan kadin baslarinda refkatcileri kimisi inliyor biz gittik 3 erkek. 3 kadin diger kadinlar yatiyordu bizim tanidik bebek emziriyor yeni cikmiş dogumdan tabi kendisi tutamiyor bebegi biri gogsune tutturmus bebegi tutuveriyor basta üç erkek cok rezil durumdu acikcasi durumun yoksa selvergazide dogum yapmani tavsiye ederim
Orasi birazdaha merkezden uzak oldugu icin tercih eden olmuyor muane icin bile
Gittiginde sira beklemiyorsun pek fazla yarim saate en gec sira sana geliyor ayrica ben özel sagliga gidiyorum dogumuda orda yapacagim nasip olursa ama özelde bile sira icin birbucuk iki saat randevum üzerinden geciyor ondan sonra bizi aliyorlar muaneye servergazi o yonuyle ozelden daha özel duruyor