hatice3553 Fts123 medicana Hüsnü alptekin 17 kasımda doğum yaptım çok memnunum ama hastaneden memnun kalmadım ilk doğumum üniversite hastanesinde idi oradaki ilgiyi göremedim
birmucize1 D-csgn0211 7. Haftadayiz dogumdan sonrasi hakkında bilgim yok gebelik kontrolu icin gidiyoruz normal muayene ucreti 1100 ama askeri pers. İndirimi var 730’a dusuyor