Kizlar 39+1 deyim az once kontrolden ciktim bebek hala kanala inmemis cuma ve pazartesiye tekrar kontrol verdi o zmana kadar dogmazsa sali icin yatis verdi suni sanci verilicek olmazsa sezeryan ☹️ hergun az da olsa yuruyus yapiyorum squat pilates bunlarin hepsini yapiyorum baska napabilirim bebegin kanala inmesi icin fikir verebilir misiniz ?