gamzecgr phaticeasli94 ben de 33 oldum.10 günde birdi Hafta da bire dönücez biz de nst almasi lazım haftalık olarak
Yazmelegi_ phaticeasli94 2 haftaya bit kontrole gittim 35 veya 36 dan sonra 1 haftaya düştü 37 den sonra 3 güne bir gittim 32 den sonra nstye girdim her gittiğimde
phaticeasli94 Blueberry0 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok heyecanlı 🥺🥺 Hastane çantası vs hazirladin mi cnm
phaticeasli94 gamzecgr rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲♥️ Hazırlıklar bitti mi :)
Blueberry0 phaticeasli94 yok cnm bavul alcam . kıyafetleri yeni yıkamaya başladım odası yeni geldi daha 😅
gamzecgr phaticeasli94 aamiiin hepimize inşallah 💐😍 bitti erken doğum riskimiz vardı ikiz olduğu için zaten biraz daha içerde tutmaya çalışıyoruz sipalari :)
Aybarssmom_ Ben 34te gidicem kontrole 30da gitmiştim 34ten sonra 2 haftada bir gidicem sonra haftada bir düşürcez dedi ama o ne zaman olacak bilmiyorum
irrm05 Haftadayım 2 hafta sonrasına çağırdı sonra 10 gün sonra gidicekmişim benimde sezeryan 28 aralıkta alcak 🤷🏻♀️❤️