eozh hamileliğimin başından doktor sevemedim geç kaldım ve gebeliğim hep sıkıntıli geçti güzel bir gebelik olsaydı doktorumla daha bağlı olurdum memnundum onun sayesinde bebeğimi kaybetmeden kucağıma aldım tabiki Rabbim korudu ama Doğukan bey sakin bir doktor çok da ilgili hiç iletişimi kesmiyor tek sıkıntım sanırım kadın bir doktor secseydim daha rahat olurdim