Ylmzkbr İyi akşamlar hamisslerrrrrr ,isim olarak Eren ve Kerem arasında kaldık. Sizce hangisi daha güzel 😘😘
Kaderyunus Ylmzkbr Kerem 🤗 ben isime göre huy olacağına da çok inanırım Komşumun oğlu var Kerem ve maşAllah çok akıllı bi çocuk durmadan kınıyorum başıma gelsin diye😂
nazlihasan Benim de oğlum olacak ve adı Kerem olacak💙 bilmiyorum ben Kerem ismini çok seviyorum anlamı da güzel isim önerisi isteyenlere kesinlikle kerem diyorum😂😍😇
Yogurtlupilav Ylmzkbr kerem 👍🏻 Kardeşimin adı kerem, bu kadar yakında olmasaydı oğluma bu ismi koyabilirdim bile, çok güzel isim bence..