Merhaba kızlar, 38+3 oldum. İlk gebeliğim, kızım olacak. Çok rahat bir gebelik geçirdim. Allah izin verirse epidural normal doğum yapacağım. Beklemedeyiz. Son günlerim sıkıntılı olsada, doğumum yaklaştıkça çok duygusal olmaya başladım. Sanki karnımdayken onu dünyadaki tüm kötülüklerden koruyorum ama doğumdan sonra koruyamayacakmışım gibi, boşluğa düşecekmişim gibi geliyor. Doğumumu düşündükçe ağlamak istiyorum. Benim gibi olan var mı? Hem kucağıma alıp kokusunu çekmek istiyorum hem de kimseyle paylaşamayacakmışım gibi.. Öyle duygusal öyle tuhafım ki.. 🥺🩷