ENOK_0107 anonimm1907 dikiş kendiliğinden düşmüyor mu ya doktorun şu zaman gel alacağız diye bir şey mi söyledi sana ?
Nurr_22_22 anonimm1907 genelde yapıştırma yapiliyor dikiş fazla tercih edilmiyor bende yapıştırma çok rahat
anonimm1907 ENOK_0107 evet perşembe günü gel alıcaz dedi ben lazer sanmıştım ama değilmiş dikişliymiş
anonimm1907 Ozge56 bende özelde yaptım doğumu ama normal düşünüyodum son anda acil sezaryana alındım o yüzden öncesinde hiç sezaryan için bilgi almamıştım böyle oldu
Burcu__0506 anonimm1907 hayır hiç acımıyor 2 sn de hemen bitiyor bi taraftan ucunu kesip diğer taraftan ipi çekiyor bu kadar hissetmiyorsun bile
Ozge56 ilaydakaya-21 iz kalıyor canım maglesef kötü görüntü var tabi ince uzun çizgi kalıyor geçmiyorsa ömürlük kaliyor