NovaVina_ hayır galiba laboratuvar farkı olur diye dedi ben ücret vermemek için bi de ilk betamı devlette verdim diye özelde vermek istemedim sadece muayeneye geldim ya özele dr beta istedi ben hiç vermem ki beta özelde istedi diye vermek zorunda kaldım