Herkese selamlar,
Öncelikle iyi haftalar dilerim. Bugün sabah doktor kontrolüm vardı, gittim. Çatı muayenesi yapacaktı doktorum. Önce NST, sonra çatı muayenesi ve ultrasona girdim. NST de biraz sancım vardı, ben zaten açılmam olduğunu gitmeden anlamıştım 2 cm kadar hissediyordum. Daha sonra çatı muayenesinde herşey iyi giderken birden canım yanmaya başladı ve kanamam oldu sanırım doktor bilerek yaptı doğumu tetiklemek için çünkü pıhtılı kanlar geldi. Şimdi uzanıyorum sancım var kasıklarım ve belim çok ağrıyor. Doktor eve gelirken yakında görüşürüz dedi. Hep burada okuyordum çatı muayenesinden sonra kanama oluyor mu doğumu tetikliyor mu diye ben de paylaşmak istedim. Ben kendimi kasmadım ama acım olunca biraz kasıldım. Aslında artık doğumun olmaması için bir sebep yok 38. Haftadayım bebek 3.080 kg 50 cm. Kızım olacak. Sanırım doktor bilerek yaptı 🥹 bugün doğum olursa paylaşırım. Kolaylık dileyin 🙏🏼🤲🏼