birmucize1 Sevvalll42 varsa cikabilir cikmasada uzulme adet gelmedigi surece umit var 🥹💜 insallah vardir
tamamdanolmuss Sevvalll42 ya kırmızıları görene kadar bekle hemen üzülme 🥺 inşallah pozitife döner bir gün bile çok şey değiştiriyormuş
Sevvalll42 tamamdanolmuss nasıl yani bir gün derken testimi bir gün beklicem yoksa adet günümü falan mı diyorsunuz
tamamdanolmuss Sevvalll42 adet günü için diyorum tekrardan yaparsınız bat günü ya da ovulasyonun 14.günü.