Mozi1605 Kızlar beta hcg 449.81 çıktı bugün 4+3 olduk şükür kese görülür mü acaba doktora daha gitmedim
mervemurat16 Mozi1605 ben 500 küsürle öğrendim daha kesem oluşmamıştı 5.ci haftadan sonra oluşuyor genelde sonra bebek ve kalp atışı duyuluyor sırayla.Ama folik asit kullanmaya başlayın bir hafta daha bekleyin kese için
ftmm38 Mozi1605 merhaba bende aynıyım 4+3 2 hafta sonra gideceğim kese kalp atışı için şimdi görünmez
Mihrimihre Öncelikle hayırlı olsun bende çarşamba günü 268 ile öğrendim cuma 631 oldu az önce doktora gittim daha gözükmüyor kese haftaya gel dedi bende 4+5 teyim
beyzosunmelegi Mozi1605 genelde 1500 üstü olunca görülüyor kese yani bi 4 gün sonra muhtemelen görünür gibi
OguzMoms Mozi1605 Kese görünebilir ama bebek 6.haftadan sonra görünüyor genelde sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 🌸
Ahsksdk Mozi1605 aynı değerle doktora gitmiştim gözükmemişti biraz daha bekle zaten beta 2000 olunca vajinal 5000 olunca ultrasyonda gözükür şuan çok yeni gözükmesi çok zor
KFeyza_ Mozi1605 5+0 da kesti gördük kalp atışı için 10 gün sonra çağırdı adetiniz kaç gün geçiktiğinde test yaptın son adet tarihin nedir
Mozi1605 KFeyza_ son adet tarihim 27 ekim ben adetimden 4 gün önce öğrendim gebeliğimi erken gebelik testi ile
KFeyza_ Mozi1605 Anladım canım yani en erken 5 haftalıkken görülüyor ama oda değişiyor kişiden kişiye 6. Haftada gidersen kalp atışınızda duyabilirsin hayırlı olsun
Pinaargunes Merhaba benim kese 5+4 de gözüktü fakat bebiş yoktu 10 gün sonra gel denildi şuan 6+3 üm inş 5 aralıkta kontrolüm var görürüz bebişi ve herşey yolunda gider inşallah. Hepimiz güzel haberlerle dönelim rabbim saglıcakla kucagımıza nasip etsin😍🙏💖🌸