arkadaşlar inanılmaz kasık ağrısı sonucu doktora gittim geçmeyen sistit diye gönderiyordu her doktor. iyi bir doktora denk geldim cinsel yolla bulaşan hastalık testi de yaptı ureaplasma pozitif çıktı (tek eşliyiz). zaten senelerdir geçmek bilmeyen akıntım vardı fitil verip yolluyorlardı biri de demedi ki idrar kültürü de yapalım neyse. Antibiyotik başladık eşimle beraber, ertesi gün o da test verdi onunkiler negatif. Nasıl olabiliyor bu? ben hep esımın gecmıs cinsel yasamından dolayı bana da geçmiştir diye düşündüm. Ki bende pozitif olan bir cinsel hastalık bırlıkte oldugum kısıye geçmemiş kondom falan kullanmıyoruz. beynim yandı 😒 bu ureaplasma her insanda varmış ancak normal değerlerde yani hastalık yaratmıyor ek bir şart olmadıgı zaman. ben 1 ay once klebsiella oldum (sistite neden olan idrar yolu bakterisi) diyorum o mu tetikledi acaba az mıktarda olan ureaplasmaya ureme fırsatı mı verdi? baya kan man işiyodum o derece kötüydüm. klebsiella olduktan sonra esımle bırlıktelık bır kere oldu onda da kondom kullandık bakterı belkı geçmemiştir bulaşmasın diye. kafamda deli sorular