Zuzuu1 Hanımlar sorum yukarda. Pcos olup hsgden sonra hemen hamile kalan var mı acaba yararı var mı. Birde anestezi olmadan çok ağrı oluyo mu acaba
Papatyadusler Zuzuu1 bu ay çekildim aynı soruya çok yanıt bulamadım post üstte kalsn anestesisz çekildim anlatıldığı kadar değil tabi tuplerim Cik çıktı onun etkisi olabilir acı esigim düşük ben bile acılı bulmadiysam korkm canim
Sevvalll42 Zuzuu1 bişey sorcam hsg rahim filmi değilmi ondan sonra nasıl hamile kalıyolarda onu anlamadım yani bişey mi yapıyorlar hamile kalmaları için çünkü çoğu hsgden sonra hamile kaldım diyo
Zuzuu1 Papatyadusler bende dün geceden beri bakıyorum ama göremedim varsa yardımcı olsunlar bari bize 🤷🏻♀️
Kvser Zuzuu1 25 Mart 2022 de çektirdim 1 yıl denedim olması üstelik femara klomen kullanmama rağmen olmadı eşimde de sorun yok . Tek sorunumuz pcos
Zuzuu1 Sevvalll42 tüplerde tıkanıklık vs varsa açıldığı için hamilelik şansı çok yükseliyormuş. Bugün infertilite bölümüne gidip doktora danıştım. Çekinirsen iyi olur tavsiye ediyoruz dedi hani en azından tıkanıklık vs varsa açılır rahimde sıkıntı varsa gözükür diye
Zuzuu1 Sevvalll42 hatta benim arkadaşım çektirdi geçen ay ve hamile kalmış hemen şuan 4-5 haftalık falanmış. Ve bir senedir falan korunmuyomuş ona rağmen olmuyodu çocuğu. Çektirdiği ay hamile kaldı
gdaslik Zuzuu1 pcos değilim ama dış gebelikten 6 ay sonra doktorum rahim filmi çektirip tüplere bakmak gerek demişti. Benim tüpler açık çıkmıştı ve filmden sonraki 3. Ay hamile kaldım kızım 4 yaşında şuan
Afro-dit Zuzuu1 ilk gebeliğimde hsg den sonra hamile kaldım haziranın 13 ünde çekindim 19 u yumurtlama günümdu değerlendirdik 4 temmuzda hamile olduğumu öğrendim seni korkutmak istemem ama ağrılı canım hsg çekinmek polikistik över da var bende
Moonrose16 Pcosluyum tedavi olmadım doktorum folik asit kullan ve kilo alamamaya çalış dedi .sonra hiçbirşey yapmadan o ay hamile kaldım . Sene de bir kez gebelik geçirdim ilki kimyasal oldu 2. Sinde tuttu doğurdum . şimdi 2,5 aylık bebeğim var