Rumii96 evet kızım 4 yaşında doktorumla aramıda iyi pazar bile bakar musaitse akşam kreş çıkışı olsun kreşe giderken olsun. Veya bazen küçük ama acil durumda gelin bakıyım hemen der. Benim ilk maidan daydı gitmek zor gelirdi bebekken her ay simdi çayyolunda doktorum rahatız🥹 eminim vardır yakın cevrede