Merhaba hanimlar uzun zamandır ağrım vardı ama bugün aynadan bakayım dedim sol kasigimdaki damarlar belirgin olmaya başlamış bastırınca ağrım oluyo günlük işlerime engel değil ama görünce de korkmadim değil yani kızım normal ~dogum olmuştu şimdide 29 haftalığım kontrolüme de daha var yaşayan var mı bu durumu 😔daha önce lenf bezlerimde büyümeye vardı ama ilaçlardan sonra iyi olmuştum sonrada hamile kaldım son 1 aydır ağrım oluyor😓