hndn 33 haftalık hamileler yaptığınız egzersiz hareket fln varmı normal doğumu duşunup kolay olması için yaptıklarınız neler
1850 hndn bugece 33 oluyoruz ben yapmıyorum açıkcası erken dogum riskim olduğu için . Kendımı yormamaya calısıyorum.
MelekMervertlek hndn ısınmadan hareket yapmayayım diye duşta sıcak suyun altında squat yapıyorum yapabildiğim kadar
MERVEATALAY Yuruyus yapiyordum ama oda cok az yarim saati gecmeyecek sekilde su fazlalagim var fazlasini zaten yapamıyordum bugun kontrolum vardi ki doktor hafta da 1 dusurmustu kontrolu nst ye baglayalim m dedi. Nst cektirdim sancim cikti kizlar ben hissetmiyorum arada sancim agrim oliyor ama suyum fazla göbeğim asagida artik agirlastim normaldir diye dusunuyorum ki bugun sancim bile yokken nst de sanci cikti doktor yatis verdi bugun hastanede istirahat ettim serum takildi ciger gelistirici igne vuruldu yarinda 2 doz daha vurulucak sancilarimda değişen birsey cikmadi doktor istirahat verdi bakalim hayirlisi olsun
Cananncann MERVEATALAY ben de 32+3 günlük hamileyim çok kasılmam var ben sancı hissetmiyorum ama nst de sancı çıkıyo ciğer geliştirici iğne yaptırdık bugün magnezyum kullanıyorum bi de. Pazartesi yine gidicem inşallah sancı filan çıkmaz daha çok erken
Leilademir MERVEATALAY aynı durumdayım mm lik acılmam ve sancım cıktı banada iğne verdi Perşembe cuma yaptırdım ve bol dinlenme yatış dedı erken gelmemesi için böyllikle kaç haftaya kadar dayanırım bilemiyorm
MERVEATALAY Leilademir benim dusuncem su 3 haftayi atlattik mi tamamdir insallah 36. Haftasi bitince korkmuyorum. Rabbim saglikla kucagimizi almayi nasip etsin
Leilademir MERVEATALAY aynen doktorumda 36 haftan olsunda sonra ne zaman geliyorsa gelsin dedi sürekli yatıyorum böyle yatmayla inşallah 36 ya kadar bekler
hndn Bende pek yuruyuş yapamıyorum hava soğuk olduğu için arada bir plates yapıyorum hareket sizlikten doğum zor olacak diye korkuyorum