mmirzamm bilemiyorum çok ihmalkâr davranıyorlar .. eskiden başka şehirde yaşıyordum küçüktük o zaman annem kardeşime hamileyken gidemediği durumlarda ebeler kapıya kadar gelip aşılarını yapardı.. şimdi neden böyle bilmiyorum kendi ayağımla gitsem bile ilgilenmiyorlar doğru düzgün. Düşünün tersliyorlar diye aramaya çekiniyorum şuan