Dmlaay Arkadaşlar kafamıza takılan bir soru var bu konuda yardımcı olabilicek olan varda çok sevinirim. 4b sigortalıyım fakat sistemde borcum gözüküyor ama vadesi gelmeyen borç olarak bu ne demektir bunu ödemesemde doğum parası alabilirmiyim.