1Sendemi2 6+1 günlük hamileyim hafif bir lekelenmem olmuştu bugun doktora gittim son adetine göre kesen çok ufak bebek zaten yok. 10gun sonra tekrar gel o zaman kanama falan olmazsa bebegi görmek gerekir dedi. Bu durumu yaşayan var mı çok tedirgin oldum.
Burcu__0506 1Sendemi2 aynısını banada dediler ve şimdi sağlıksız gebelik sonlandırılması gerekiyor dedi doktor bende ne yapacagımı şaşırdım
Patito__ 1Sendemi2 iki kere yasadim Birinde kesem kucuk kaldi bebekte olustu ama kesem büyüyemediginde kalp durdu Diger hamileligimde de kesem kucuktu sonraki gitmemde hersey yolundaydi iki haftalik gec dollenme olmuş Kese boyu 20-25 mmyi gecene kadar bekleyiniz. İllaki sonuc biryere varıyor ozamana kadar Hakkinizda hayirlisi inş aminn Bol su iciniz.
Ahsennesli 1Sendemi2 bende tam o tarihte gittim. Zar zor vajinal muayene ile görmüştü. Canını sıkma biraz daha sabret hemen görülmüyor maalesef
Esraalic 1Sendemi2 Benimde öyleydi 6 haftalıkken gitmiştim 5+4 dedi kese çok küçük bebek yok su anlık dedi bende baya üzülmüştüm sonra bekledim 8. Haftaya kadar o zaman gözükmüştü bebek
Melekleriminanesiyim2 Ikı düşünden sonra kızımda yaşadım kurdas dedılee fakat kabul etmedıö eve geldım 10gun kalkmadan duzenlı beslenerek yattım kanamada geçdi sonra bebegı gördüler geç döllenme dediler hıc korkma ensıse etmeden dua et yat hep
SeydaaYlmz Burcu__0506 bana da dediler aynılarını kanamam leke falan yoktu bende. Şimdi 22 haftalığız kürtaj için gün vermişler 5 haftalikken gitmedim hastaneye 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışı bebek hersey vardı
1Sendemi2 Ahsennesli şimdi ne kadarlık sizin ki bnm karından muayene etti önce altan bakayim görünmüyor dedi sonra AA tamam surda çok çok ufak bir kesen var sağlıksız bebeklik boş gebelik olabilir 10 güm beklemek lazım dedi. Ama moralim çöktü
B-use Geç döllenme olmuş olabilir o yüzden kesen küçüktür stres yapma hiç birşey belli değilken benimde adet tarihime göre bir hafta geriydi 🙏🏻
Burcu__0506 SeydaaYlmz benimde kanamam lekelenmem hiçbirşey yok , inşallah benimde öyle olur ya çok korkuyorum
SeydaaYlmz Burcu__0506 çok yıpratıcı bir süre benim kan degerim düzensizdi hcg 2 katı artmıyordu sonra da kese yok falan dediler şimdi hersey yolunda çok şükür iyiyim gitmemişim o zaman kürtaj için 🤲 sizinde aynı olur inşallah 🥰
Burcu__0506 SeydaaYlmz benim beta için gayet güzel ilerliyor dediler ama geçen hafta gözüken bebek bu hafta gözükmedi 🥺
Hasret18ayaz SeydaaYlmz ayyy betaniz ne kadar artıyordu mesela benimde betam yavaş artıyor kese ve yolk saç göründü doktor beta az diye gebeliği sonlandiralim diyor