habibebas Sadece iğne mi oluyor yoksa katater takılıyor diye duymuştum ağrılı oluyor demişlerdi yoksa sadece iğne mi
Kafiye34 Tazeanne68 canım ben de epidural oldum.geröwkten sancı hiç hissetmedim sadece son yarım saat veurmayalım dediler ıkınmam için 2 ıkınmada bebek doğdu ve hiç dikişim olmdı.ama doğumdan sonraki ilk gece bel ağrısı çok çektim doğru dürüst uyuyamamıştım.
Aseeeee Kafiye34 canım kaç kilo doğurdun ne güzel dikişin olmamış perine masajı vs yaptın mı dikiş olmaması için
habibebas @Kafiye34 sadece iğne mi yaptılar katater vs taktılar mı epidural nasıl oluyor anlatır mısınız ?
Kafiye34 habibebas belime kateter taktılar belimden umuzlarıma bi serum hortumu gibi vardı ordan enjektör le ilaç veriyorlardı.ben sancıları hissetmeye başladığımda tekrar ilaç veriyorlardı.
Tazeanne68 Kafiye34 hmm ondan olabilir o zaman bende şuan 21deyim ama inşallah bende prenses doğum düşünüyorum zamanı geldiğinde
1nese Kuzenim o şekilde doğum yaptı doktor bel ağrısı olabilir falan demişti de olmadı şükür 1 yaşında bebişi gayet iyi kuzenim