Geceden beri gaz sancılarım var, bebekte aşırı hareketli, hiç durmadı. İlk kez bu kadar hareketliydi. 8 saat oldu hareketleri halen devam ediyor. Zar zor uyudum, tekmesine uyandım her seferinde. Bebek bi taraftan karın ağrım bi taraftan. Parol içtim ama biraz hafifledi. 25 haftalığım, doktora gidene kadar yapabileceğim bisey var mı acaba?