Ne 4 ayı yahu, devletin bizlere doğum sonrası verdiği yasal süre 2,5 ay. Tabikide yetmiyor. Bence hamilelik belgelendiği andan itibaren çalışan kadının çocuğu 3-4 yaşlarına gelene kadar işe dönmemeli. Askerlik gibi herşeye revizyon getirildi ama gel gör ki annelik sürecinde bir değişim yok. Bizim çektiklerimizi çekmeyen anlayamaz. Herkes kolay sanıyor. En başından vücudundan bir can dünyaya geliyor ve sana muhtaç. Ev işi el işi derken çocuk ne olacak ? Çoooooktan devlet el atmalıydı. Hatta eşime hep derim kesin bu da yıllar sonra isyandan dolayı süreç değişecek benim şansıma ben faydalanamıycam diye.