@Yasemincee26 benim de kafam çok karışık bu konu da bir sorun olmazsa haziranın 12 sine kadar doğacak bebeğim nasipse. Kendimizin ne giycez biz yaa sorunu bitti şimdi bebeğimize ne giydircez yaa diyoruz 😂😂 bence de hastane de uzun mantıklı evde klimalı ortama bebeğimizi getiremiceğimize göre kısa kol zıbın minik ayaklara çorap olabilir 🤷♀️ sanırım büyüklere sormaktan başka çare yok şuan ☺️