beyza81-92 Selam Son 3 gündür ciddi bir ishal durumum var , Kasıklarımda ağrı baş ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum Kontrolüm haftaya olacak biraz daha dayanıp hafta tamamlansın diye bekliyorum Bunlar erken doğum belirtisi olabilir mi sizce ?
Melodimm beyza81-92 Haftamiz aynı.Senin birde açılman varmış.Acaba doktora haber versenmi belki erken çağırır kontrole.Bilgi ver haberi olsun.
beyza81-92 Mmeleklr2 şeffafa yakın akıntılar da gelmeye başladı şimdi ama adet ağrısı gibi bir ağrım da yok bir hafta daha idare eder mi bebek dersiniz
Semaatrkz beyza81-92 canım merhaba şeffaf akıntılar benim gebeliğimin başından beri geliyor o anlamda korkmana gerek yok bence ama ishal durumu farklı haftayı beklemeden randevunu öne çek için rahatlasın🙏🏻
beyza81-92 Ağrımın olmamasına güveniyorum bende , ama ishal dediğiniz gibi kafamı mesşgul ediyor zaten açılmam oldugu için 2 cm sürekli yatar haldeyim