Gule1-
Orta boy şekilde çiçekleri parçalarım bazen soğanla bazen sadece karnıbaharı kavurarak pişiririm, kısık ateşte sık sık karıştırırım ağzını kapatırım geniş bi tencere mesela karnıyarık tenceresine koyarım.
Üzeri için kıyma kavururum, ilave salça sos yaparım. Bazen sarımsaklı basen sarımsaksız yoğurtla kebap gibi porsiyon şeklinde servis ederim. Bir nevi karnıbahar kebabı yaparım. Biz çok severiz bu şekilde pişirme şeklini🥰🥰