Merhaba arkadaşlar 6 gün önce kadın doğuma gittim adetime göre 8+4 düm ultrosonsa 7+3 çıktım aradan 6 gün geçti 9+3 üm şuan adete göre… Mide bulantisindan hastaneye gittim ultrosonla baktılar acilde 7+3 çıktım bu durum tuhaf değil mi sizce 6 gün önce kontorle gidiyorum 7+3 çıkıyor dün acile gidiyorum yine 7+3 çıkıyorum doktor sorun yok dedi acilde ama benim kafam karıştı ee o zaman bu bebek 6 gün içinde hiç mi büyümedi böyle bir durum başına gelen oldumu acaba ??