Ekimde düşük yaptım doktorum bu ilk adetin say dedi. 1 aya kadar düzelir dedi adetin. Aralıkta 2. Adetinde bitince gel dedi.
Şimdi benim sorum şu:
Doktora gittiğimde gün verip şu gün gel transfer yapalım mı diyecek? Yoksa ilk yine ilaç kullanımı mı olacak ?
Yani hemen transfer mi yapılıyor?
Birde bağışıklık sistemi yetersizliği olup serum kullananlar oldu mu?
Diğer gebeliğiniz sağlıklı geçti mi serumla?