Bittersweet oylemi olunuyor, daha sakar yani? nebilim okadar hamile gordum topuktan vazgecenini gormedim. benmi cok hafife aliyorum acaba dedim. ama ciddi agirlasmadigim surece vazgecmem, sizlerin yazdigini da okudum, ayakta cok durmuyorum zaten ofiste, sorun olmamali ozaman insallah;)