Tamamen hormonlar, yesemde yemesende birçok kez açlık şekerim yükseliyor ve insülin dahi düşürmüyor 36. Haftamdayim 4 haftadır insülin desteği alıyorum geceleri yatmadan ama sabah açlık yüksek, bu gebelik şekerine akıl sağlığım yetmedi saldım artık…çok takılma…ama 2-3 gün üst üste bu yükseklik görürsen tekrar git doktoruna aksatmayin önemli bir konu…
benim hep 87- 96-98-101 ama asla düşmüyor açlık…