Fatmavedat Merhaba hanımla 11 haftalık gebeyim az önce vajinamda ağrı hissettim şimdi ise kanamam var bu durum normal mi
Hilaldabaan Fatmavedat hamilelikte hiç bir kanama normal kabul edilmiyor isterseniz bence bir acile gidin inşallah önemli bir şey yoktur 🤲🏻
Mercimeek Fatmavedat kanaman çok mu ? Gebelikte kanamaların hepsinin anlamı vardır kuzum doktoruna ulaş hemen bence
Fatmavedat Hilaldabaan abdest almaya giderken farkettim çok az vardı şu an çok hafif adet sancısı gibi karnım ağrıyor ama şimdilik kanamam durdu gibi bilmiyorum
Mercimeek Fatmavedat eğer cinsel birliktelik varsa ondan da olabilir ama yüne de doktoruna danış canım benim aklında soru kalmasın
Melekulusy Fatmavedat merhaba dün gece gördüm konunuzu. Aynı problemi bende yaşamıştım progeston verdi çok şükür geçti şimdi . Siz nasılsınız umarım tekrarı olmamıştır