[silindi] Mercimeek bi atlatsaydım hayırlısıyla bebeği de görsek kalp atışını da duysak içim rahatlıycak
Filiz_76 Cagladlr bende de olmuştu sıcak suyla hep tıkadım lavabodan sonra ve zorlama kendini düzelir inşallah
Dilarademiryurek Cagladlr gebelik ilerledikçe baskı oluşturduğundan gayet normal ağrı baskı acı hissetmen ama fazla hassaslaşırsa doktoruna mutlaka söyle
Aybarssmom_ Her gece sabit 2 gibi mide yanmasından dolayı uyanıyorum süt içiyorum 5 buçuk gibi eşim uyandırdı tekrar yarım saat kadar uyumuşum 6 buçukta onun işe gitmesi için tekrar kalktık. Şimdi de acıktım birşeyler attım ağzıma uykum kaçtı 🥲
Mercimeek Aybarssmom_ ayy mide yanması iğrenç 🤢 bende her sabah kocamla kahvaltı yapıyorum uyuyorum kalkınca telrar acıkıyorum yine yapıyorum 😂
aminehumamoms Mercimeek benimde geceleri hiç uykum yok sezeryan doğum yapıcagım için bide ilk olucagı için çok korkuyorum 😕