KuzeyinAnnesi10 zaten planlı sezeryan olacaksa alttan muayene yapılmıyor. Ben bir normal yapacaktım o yüzden son güne kadar baktirmadim ama istersen bakarlar bencede özelde. Benim ağrılarım başladı alttan muayene oldum çatı darlığı yok dediler o şekilde doğum süreci başladı. Bir arkadaşım da günü geçmişti bebek gelmiyordu onunda son gün baktılar çatı darlığı var diye sezeryana aldılar aynı gün. Eğer çatı darlığı olmasaydı suni ile doğum baslatacaklardi