kaju765 Benim ilk gebeliğim 17 haftalık düşükle sonuçlandı malesef 😔sonra 7 ay sonra tekrar çok şükür Rabbim’e gebe kaldım progestan bile kullanıyorum kış geldi diye ağır bı battaniye çıkardım yatağa sererken galiba zorlamisim başka birşey yok çünkü normalde asla bu kadar agrimazdi şuan biraz daha iyiyim ama ondan diye düşünüyorum çoğu zamanda sertleşme ve şişme oluyor diye doktor magnezyum verdi uyuyamıyordum