Bir türlü karar veremiyoruz , çok bilindik isimler istemiyor kocam . Biz sevgiliyken Agah ismini beğenmiştik . Şimdi Allah’ın izniyle oğlumuz olacak Agah Arden koyalım diyoruz Ardenin de anlamı güzel herkes beğendi .
Ama hala acaba değiştirsek mi oluyor çok kararsız kaldık.
Agah Arden 💙 mi olsun düşünceleriniz nelerdir