Sevvalll42 Emire01 kendine bi nazar duası falan oku Ayetel Kürsi nas Felak nazar değmiştir olabiliyo hadistede geçiyo mezarların yarısı nazardan diye
Emire01 Sevvalll42 aynen doğru diyorsunuz insanlarda çünkü maşallah kelimesini kullanmıyorlar. Okuyoruz sürekli gerçekten. Rabbim kötü gözden korusun. Buna şükür. İnşallah doğumuma kadar ayağa kalkabilirim. Çocuğumu ayaklı bi şekilde karşılarım inşallah. Çünkü onun bakıma ihtiyacı olacak. Ama şu an bana annm bakıyor. Rabbim yardımcımız olsun kaderimizde olanı yaşıyoruz
Emire01 Belginylmz evet şu an öyle uzanabiliyorm ama inanın uyuyamıyorum hem bacağın ağrısı hem sırt ağrısı. Rahatsızlik veriyor gerçekten de. Yan döneceğim günlerde gelir inşallah. Allah’ım yardım eder inşallah 🤲🏻😢
Sevvalll42 Emire01 amin inşallah nazara çok inanırım çokta korkarım zaten elhamdülillah müslümanım müdlüman olan inanır
Sevvalll42 Emire01 ben nazardan çocuğumu kaybettim ilk üç ay kanamam oldu 6 aylıkken de erken doğum oldu
Emire01 @“Sevvalll42”#p304130 başınız sağolsun çok üzüldüm. Bende kaybettim ilk bebeğimi 3 aylıktı kalp atışları durdu geçen yıl.bende nazara inanırım Kuran’da da geçiyor zaten. Rabbim kötü gözden korusun inşallah