Kızlar ilk gebeliğim doğuma az kaldı 5-6 hafta kadar ben normal doğum çok istiyorum ama hamileliğim biraz zor geçti zordan kastım halsizlik uyku hali hep yatma isteği yorgunluk vb durumlarım oldu gebeliğim ile ilgili riskli bişe yaşamadım etrafımdaki insanlar beni hep böyle gördüğü için hasta gibi algılıyorlar ve sen normal doğuramazsın kesin sezeryen olur gibi şeyler söylüyorlar böyle duyunca üzülüyorum ama çok istiyorum normal doğurmak tabi ki Allah hayırlısını nasip etsin ama ilk tercihim kesinlikle normal doğum böyle konuşunca diyorum ki gerçekten yapamayacak gibimi gözüküyorum yani benim gibi halsiz bitkin geçiren hamileler normal doğuramazmı 🥹