Cagladlr Oturamıyorum arkadaşlar doğumum tahminen o 10 aralık yarın kontrolüm var ve 1 gebeliğim normaldi 2 sezeryan mecburen oldum bu 3 gebeliğim normal doğum istiyorum vede bu durum için ne yapabilirim yorumlarınızı bekliyorum 🙏❤