Eddaa57 Arkadaşlar ilk gebeliğim olduğu için biraz tedirgin oluyorum bebeğim dün çok hareketliydi ama bugün çok az hareket etti 27+2 oldu ama normal mi yani gün içinde tabi hareketini hissettim ama normalin altında ilerliyo doktora gitmeme gerek var mıdır?
Ceydakrtpe22 Eddaa57 Bızımde öyle günü gününü tutmuyor hiç tekme atmasazsa hareket etmezse endıselen ama hareket edıyorsa sorun yokturdur inşallah Bızımde günü günümüzü tutmuyor
Elif3333 Eddaa57 günde 10 defa 20 defa sayın kalıbı öncedendi canım. 30 31 e kadar dengesizlik çok normal bence 33 icindeyim bir gün hiç durmuyor bir gün azcık kipirdiyor. 🥰😍
Eddaa57 Elif3333 çok sağolun içim rahatladı biraz gecede etti ama gerçekten bi günü bi gününü tutmuyo 🥰😘