Berfgen Kzlar merhaba 3 gün önce sezeryan oldum ama karnım balon gibi şiş dokununca o şişliği hissediyorum normal mi acaba sanki biri çarpsa patlayacak gibi dikişimin hemen üstü baloncuk gibi şişmiş işte
xbebegimx Berfgen dgum yapali bir ay oldu bnm de hala gobek oyle dikislern ust kismi sis duruyr korse denemistm giyemedm
Nurr_22_22 Berfgen odemden dolayı şişlik olabilir bol su tüketin birde doktorunuz doğumdan sonra kontrole çağırmadı mı sizi ben doğumdan 3 gün sonra gitmiştim bandaji alıp pansuman yapmıştı dikisi kontrol etmişti
Berfgen xbebegimx size de çok geçmiş olsun kaç gün sonra yardımsız ayaklandınız acaba şuan bazen kalıyorum elimi tutmadıkları sürece kalkamıyorum 😣
Berfgen Nurr_22_22 sanırım flaster alerji yapmış biz 2 gün hastanede yattık 2.gün açtılar pansuman yaptılar artık kapatma dediler yani