Songul-12 Kızlar 27 haftalık gebeyim geceleri nefes alamıyorum benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa neler yapıyorsunuz bu durumda çünkü uykular haram oldu bana
zekpare Songul-12 33+6 dan bildiriyorum hala nefes alamiyorum. Genelde gece uyuyamayip sabaha karsi yorgunluktan uyuya kaliyorum. Calistigim icin de bazen ise gec kaldigim oluyor :(
2prenses_masal-oyku Songul-12 benim geçti o yaa çok şükür kıçını dayamıyo heralde 30 lu haftalarda bitti nefes sorunu 34. Haftadayım şimdi bi sorunum yok bazen astımdan dolayı sprey kullanıyorum sadece ama genelleme iyiyim 20 li haftaların sonunda bende öyleydim çok zor allah yardımcınız olsun bende az kaldı inşallah kurtulucam hayırlısıyla🤲🏻🩷
Misal26 Bende 20 hafta oldum aynı karında şişkinlik yattıgında nefes de tıkanma yarısına kadar alıon sonra kalıo benim de nefesim kesiliyor resmen
Syda78 34+4 deyim bende de durum uzun bir süredir aynı hele yemeği biraz fazla kaçırayım hiç nefes alamıyorum geçen biri boğazıma bindi beni boğuyor sandım uykumdan sıçradım 🫠2 yastık kullanıyorum biraz beni rahatlattı☺️
Haticengin17 27 haftaligim.benim de oyle acayip derin ve sesli nefes almak zorunda kaliyorum uyuyana kadar 50 defa sağ sol donuyorum