Ne durumdasınız? Umarım iyisinizdir… Hastane çantası yarın halletmeyi ve dolabını bekliyorum benim sıpanın 😀🥳 Ev temizliği tamam.. Ne kdr erken o kadar kolay(agirlasmadan)
Ocak annelerini Merak ediyorum tanışalım, ocakta bebislerin fotoları atalım 😀😀🥹🧚♀️