KuzeyinAnnesi10 Havva122 mide yanmam ne zaman olursa gece olunca içiyorum çok nadir oluyor zaten henüz aşırı yaşamadım çok şükür
Cgllay Havva122 38+3 midem ne zaman yansa içiyorum genelde günde üç kaşık fln bazende gece uykumdan uyandıran bir mide yanması olıyor bir tatlı kaşığı içip geri yatıyorum.
Gulcankrty_20 İhtiyaç halinde kullanıyorum eğer midem ağrıyorsa gazım varsa kullanıyorum doktorum bana günde 4 ölçüye kadar da kullanabilirsin dedi 33+4 deyim bı sıkıntı olmadı simdiye kadar
Havva122 Gulcankrty_20 bende 34 olucam gece bazen oluyor bende öyle kullanayım o zaman gerekmediğinde içmeme gerek yok düzenli kullanırım diye düşünmüştüm😅